Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Meydan Dayağı

Askerliğimi 2003 yılında kısa dönem olarak yaptım.

Askerlik sonrası kendimi foseptik çukurundan çıkmış gibi hissediyordum. Askerliğim boyunca insanın ne kadar amansız bir canlı olduğunu anladım. Anlatılacak o kadar çok şey var ki hangisinden başlasam bilemiyorum...

Bu halkın vergileriyle maaş alan ve yine bu vergilerle tüm askeri ihtiyaçları karşılayan bu yapının, halka bu eziyeti reva görmesini anlamıyorum, anlayamıyorum. Türkçe bilmeyen, hayatı boyunca okul görmemiş ve hayatını çobanlık yaparak devam ettiren bir genci zorla askere alacaksın, sonra da bu gence bu hayatı reva görmeyi sorgulamadan Türkçe bilmiyor diye bir üsteğmen, bir başçavuş, bir üst çavuş ve birkaç uzman çavuş birleşip meydan dayağı atacaksın!

Burası foseptik çukuru değil de ne?

Zİyaretçİ Sayısı